Den Hoek

Veelgestelde vragen – FAQ webshop

Veelgestelde vragen - FAQ webshop

Wat zijn de verzendkosten?
Op de winkelwagen pagina staan alle verzendkosten vermeld.

  • Verzending pakket binnen Nederland: €6,95
  • Gratis verzending Nederland bij besteding van 100 euro
  • Verzending boek Nederland via pakketpost
  • Afhalen: geen kosten
  • Verzending Sanctiam stickers (brievenbuspost): geen kosten. Let op: bij bestelling van alleen stickers!

Welke betaalwijze zijn er?

  • iDeal
  • Vooruitbetalen via bankoverboeking
  • Betaling bij aflevering (verzending onder rembours)
  • Pinnen of contante betaling bij afhalen op onze praktijk.

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

  • Selecteer de producten die u wilt bestellen, zodat deze in de winkelwagen staan.
  • Ga naar de winkelwagen en controleer uw bestelling
  • Selecteer de verzendmethode
  • Daarna kunt u doorgaan naar de betaalmethode
  • U dient zich te registreren als klant
  • Bevestig uw bestelling door t eklilkken op ” ga  verder naar iDeal” of ” bestelling plaatsen”

Wat is de levertijd?
Bestellingen die worden geplaatst op werkdagen voor 14.30 uur en betaald zijn via iDeal, worden dezelfde dag verstuurd per post (mits de producten op voorraad zijn). Indien u betaalt d.m.v. vooraf overschrijven per bank, zal dit een langere levertijd hebben. De bestelling wordt dan  verstuurd, zodra de betaling ontvangen is. U kunt ook achteraf betalen door middel van verzending onder rembours.

Hoe kan ik retourneren?
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product, dat u via onze webshop heeft besteld, te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

Zie voor meer informatie onze retour- en klachtenpagina

 Annuleren van webshopbestelling?
Indien uw bestelling nog niet verwerkt en verstuurd is, dan kunt u deze annuleren (via email of telefonisch). Indien u de bestelling al ontvangen heeft, dan kan de bestelling geretourneerd worden. Voor meer informatie kunt u onze retour- en klachtenpagina raadplegen.

Hoe kan ik een klacht melden betreft mijn webshopbestelling?
WIj zijn u graag van dienst om uw klacht zo goed mogelijk te behandelen. U kunt op volgende wijze contact met ons opnemen:

  • via email: info@holistischdierenarts.nl
  • schriftelijk: Bisschopsweg 2, 3732 HW De Bilt

Wij verzoeken u de volgende informatie te sturen

  • Uw Naam
  • Webshop bestel nummer / factuur nummer
  • Omschrijving van uw klacht

Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen hoe wij de klacht kunnen afhandelen.

Voor meer informatie kunt u onze retour- en klachtenpagina raadplegen.

Scroll naar boven